Identyfikacja wizualna, będąca podstawowym narzędziem w budowaniu wizerunku firmy i tożsamości marki na rynku, to niewątpliwie działanie od którego każdy powinien rozpocząć pracę nad skutecznym sukcesem rynkowym i marketingowym swojej firmy lub instytucji. Punktem wyjścia do stworzenia odpowiedniej identyfikacji jest projekt logo.
Identyfikacja wizualna (Corporate Identity) będąca zestawieniem ogólnie przyjętych zasad stosowania znaku graficznego, mających na celu bezbłędne rozpoznawanie i identyfikowanie firmy wśród innych podmiotów gospodarczych działających na rynku lokalnym lub globalnym. Na spójny i nierozłączny sukces marki stanowi Księga Znaku, na którą składa się szereg opisów wizualnych oraz graficznych (logo, logotyp, materiały firmowe i reklamowe, akcydensy).
Zawartość i rozbudowa księgi znaku zawsze konsultujemu z zamawiającym. W procesie identyfikacji konsultujemy i doradzamy w doborze i okresleniu niezbędnych i skutecznych nośników informacji.